close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדברת מזיקים לקראת הקיץ- למה אי אפשר בלי זה?

מערכת שורשח סיוון, תשעה26/05/2015

אם אנו רוצים להבטיח את ההנאה שלנו בקיץ הקרוב בגינה ובכל מקום אחר בבית, חשוב מאוד לבצע הדברה מקצועית

תגיות:
הדברה ירוקה
צילום: אתר הדברה ירוקה, יח"צ החברה
אם אנו רוצים להבטיח את ההנאה שלנו בקיץ הקרוב בגינה ובכל מקום אחר בבית, חשוב מאוד לבצע הדברה מקצועית ויסודית על ידי חברת הדברה מקצועית ומנוסה. באמצעות הדברה חד פעמית ניתן להבטיח תוצאות מקסימליות לאורך כל השנה וביחוד בקיץ. הקיץ הוא עונה מאוד קשה מבחינת חרקים ומזיקים אחרים, נחשים שיוצאים ממחילותיהם לאחר תרדמת החורף שבה צברו כוחות רבים, חרקים שמתרבים באופן אדיר בזכות השמש הלוהטת, זוחלים ומרבי רגליים כמו גם עקרבים ולטאות יוצאים ליהנות מקרני השמש הלוהטות ובעצם מלא יצורים שמפרים את שלוותנו וגורמים לנו אי נוחות. כל זאת, בזמן שגם אנחנו רוצים לנצל את הקיץ החמים הישראלי על מנת לטייל בחוץ או לשבת בחצר ביתנו וליהנות מהעונה הכה נפלאה הזו. לכן אם השנה אתם רוצים לנצל את המקסימום מהעונה הלוהטת במדינתנו הקטנה, ביחרו לבצע ריסוס מקיף בכל שטחי הבית בלי יוצא מן הכלל, כבר כעת. כך תבטיחו שלווה נהדרת ותוכלו להיות בראש שקט ששום יצור לא ינסה להרוס לכם את ההנאה. ישנם סוגים רבים מאוד של ריסוסים בכל מיני דרגות ועוצמות, אך הכי חשוב זה לשים לב שבעל המקצוע שבחרנו בכדי לבצע את הריסוס, באמת מרסס את כל חלל הבית והגינה, כי גם אם אתם חושבים שהבית שלכם נקי לגמרי מתיקנים ונמלים שרוצות להפר את שלוותכם, רוב הסיכויים שאתם טועים. הם יכולים להיות בכל מקום, בתוך הביוב שמחובר לכל בית שימוש בבית, מתחת למקלחות, בתור רהיטים ובעצם כל מקום שניתן להיכנס אליו, תמצאו בו מזיקים. בעל מקצוע מדביר איכותי יוודא בכל רחבי הבית ויעבור לפני ביצוע הריסוס לבדוק איפה חשוב לרסס.

חשיבות חיטוי הבית לפני הריסוס
אם אתם רוצים להבטיח תוצאות מקסימיליות בכל הדברה שבה השקעתם כסף וזמן, חשוב מאוד לבצע מספר דברים לפני תהליך הריסוס. דבר ראשון וחשוב ביותר הוא ניקיון יסודי של כל הבית וכל רחבי הגינה. הניקיון מבטיח שהחומר יחדור עמוק לכל הריצוף, האריחים ואף בגינה, בדשא ובצמחים. על ידי ניקיון גם נוכל להבטיח שכל החרקים יחזרו למקום שהם באו ממנו משום שאין יותר שאריות מזון ודברים על הרצפה. כך נוכל להיפטר מהם באופן נוח ובלי לסבול מחרקים מתים בבית.

ריסוס ירוק
אם יש לכם בבית חיות מחמד, ילדים קטנים ואף תינוקות, רצוי מאוד לבצע הדברה ירוקה. הדברה זו היא הדברה שמחסלת כל חרק בלי יוצא מן הכלל אך לבני אדם ובעלי חיים היא לא מזיקה כלל. זהו פתרון נהדר כי ריסוס רגיל יכול להוות סכנה לתינוקות, כלבים וחתולים שמלקקים את הרצפה ואוכלים דשא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה